No documents found ACTIVITATEA SERVICIULUI ACHIZITII, INVESTITII, PROIECTE CU FINANTARE INTERNATIONALA, MANAGEMENTUL CALITATII Se afla in coordonarea si subordinea directa a Primarului orasului Petrila, fiind compartimentat si avand ca principale atributii dupa cum urmeaza: 1. Proiecte cu finantare internationala: • urmareste ofertele de finantari aparute pe piata • intocmeste planurile de achizitii pentru proiectele cu finantare internationala • organizeaza procedurile pentru atribuirea contractelor de produse, servicii, lucrari, dupa caz, in conformitate cu acordul de grant, contractele necesare pentru implementarea proiectului, indeplineste atributii de management de proiect • intocmeste documentatiile pentru proiectele de hotarari initiate de Primarul orasului Petrila referitoare la finantari; • pregateste documente saptamanal sau de cate ori este nevoie, face reactualizarile acestora lunar sau mai des daca se impune pentru pagina WEB a orasului • respecta legea privind securitatea si sanatatea in munca in conformitate cu art. 22 si 23 din Legea nr. 319/2007 • studiaza actele normative in vigoare privind activitatea pe care o desfasoara si le pune in aplicare intocmai • intocmirea de diverse situatii si adrese • participa la instruirea in domeniul calitatii organizate de institutie si aplica corectiile si actiunile corective stabilite; • intocmeste raportarile pentru proiectele cu finantare internationala; • intocmeste bugetul proiectelor pentru obtinerea de finantari internationale 2. Achizitii publice: • intocmeste planul anual al achizitiilor publice; • intocmeste documentatii pentru achizitionarea de produse, lucrari si servicii conform Legii 98,99,100,101/2016 conform Normelor 394/2016,395/2016, 396/2016 in urma referatelor de necesitate aprobate de catre primarul orasului Petrila si Directorul economic; • respecta legea privind securitatea si sanatatea in munca in conformitate cu art. 22 si 23 din Legea nr. 319/2007; • isi insuseste si respecta continutul manualului si al procedurilor calitatii; • aplica corectiile si actiunile colective stabilite; • participa la instruirea in domeniul calitatii organizate de institutie; • intocmeste raportarile trimestriale pentru Directia de Finante a Jud. Hunedoara; • intocmeste raportarile si informarile conform prevederior legale, pentru Agentia Nationala de Monitorizare si Reglementarea Achizitiilor publice; • intocmeste raportarile si informarile conform prevederior legale, pentru Ministerul Finantelor Publice • intocmeste fisele de achizitii on-line si le transmite Ministerului de Finante; • organizeaza procedurile pentru atribuirea contractelor de produse, servicii si lucrari conform Legii 98,99,100,101/2016 conform Normelor 394/2016,395/2016, 396/2016 • tine evidenta ofertelor si reactualizeaza dosarele de achizitii publice; • raspunde de incheierea si urmarirea contractelor de achizitii publice; • are atributii in gestionarea finantarilor externe; • raspunde de inregistrarile in registrele de contracte, oferte, rapoarte de evaluare; • intocmirea de diverse situatii si adrese • studiaza actele normative in vigoare privind activitatea pe care o desfasoara si le pune in aplicare intocmai; 3. INVESTITII • intocmeste lista de investitii si o propune spre aprobare Consiliului Local • intocmeste devize estimative pentru lucrarile care urmeaza a fi executate • urmareste stadiul documentatiilor pentru investitiile noi aprobate • urmareste executarea lucrarilor de investitii la obiectivele din domeniul public si privat al orasului finantate atat din bugetul local cat si din fonduri externe • verifica documentatiile de executie si participa la receptiile acestor lucrari • evidentiaza oportunitatea contractarii unor lucrari ce privesc domeniul public sau privat, in limita sumelor aprobate prin bugetul local si a listei de investitii • executa antemasuratorile pentru lucrarile de reparatii pe care institutia le are in program sa le desfasoare la sediul propriu si pe raza orasului • verifica in teren daca s-au respectat termenele pentru inceperea si finalizarea investitiilor, obiectul si valoarea acestora prevazute in contractul de concesiune; 4. Centrul de Afaceri • raspunde de buna functionare a Centrului de Afaceri • promoveaza Centrul de Afaceri • mentine relatiile cu IMM-urile ce isi desfasoara activitatea in cadrul acestuia • promovarea de noi afaceri si asigurarea formarii in domeniul sustinerii intreprinderilor pentru intreprinzatorii aspiranti Distribuie