SECRETARUL GENERAL AL ORAŞULUI PETRILA este jr. Adriana Elena DAIAN Scurta biografie a secretarului general Numele si prenumele: Adriana Elena DAIAN Data nasterii: 06/06/1977 Locul nasterii: Municipiul PETROSANI, jud. HUNEDOARA Studii: Superioare, UNIVERSITATEA NICOLAE TITULESCU BUCURESTI – FACULTATEA DE DREPT Locul de munca: Primaria orasului Petrila Functia: SECRETAR GENERAL Declaratia de avere Declaratia de interese Experienta: 02/07/2007–31/08/2017 SEF COMPARTIMENT/BIROU/SERVICIU JURIDIC RAAVJ PETROSANI/SC APA SERV VALEA JIULUI SA (succesor RAAVJ), PETROSANI (România) 01/06/2006–02/07/2007 CONSILIER JURIDIC RAAVJ PETROSANI, PETROSANI (România) 01/03/2004–01/06/2006 CONSILIER JURIDIC SC GOSPODARIE PREST COM SA, PETROSANI (România) 23/07/2002–01/03/2004 Functionar SC GOSPODARIE PREST COM SA, PETROSANI (România) Studii: 2008–2010 DIPLOMA DE MASTER-DREPTUL SOCIETATILOR COMERCIALE SI AL AFACERILOR – UNIVERSITATEA C-TIN BRANCUSI TG.JIU-FACULTATEA DE STIINTE JURIDICE 1996–2000 DIPLOMA DE LICENTA-TITLUL DE LICENTIAT IN STIINTE JURIDICE – UNIVERSITATEA NICOLAE TITULESCU BUCURESTI – FACULTATEA DE DREPT 1991–1995 DIPLOMA DE BACALAUREAT – GRUP SCOLAR INDUSTRIAL CONSTRUCTII DE MASINI, PETRILA (România) ATRIBUŢIILE SECRETARULUI : Conform Legii nr.215/2001 privind administraţia publică locală: – avizează, pentru legalitate, dispoziţiile primarului şi ale hotărârilor consiliului local; – participă la şedinţele consiliului local; – asigură gestionarea procedurilor administrative privind relaţia dintre consiliul local şi primar; – organizează arhiva şi evidenţa statistică a hotărârilor consiliului local şi a dispoziţiilor primarului; – asigură transparenţa şi comunicarea către autorităţile, instituţiile publice şi persoanele interesate a actelor prevăzute alin.1, în condiţiile Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare; – asigură procedurile de convocare a consiliului local, efectuarea lucrărilor de secretariat, comunică ordinea de zi, întocmeşte procesul – verbal al şedinţelor consiliului local şi redactează hotărârile consiliului local; – pregăteşte lucrările supuse dezbaterii consiliului local şi comisiilor de specialitate ale acestuia; – alte atribuţii prevăzute de lege sau însărcinări date de consiliul local, de primar, de consiliul judeţean sau de preşedintele consiliului judeţean, după caz; – îndeplineşte funcţia de ofiţer de stare civilă; – coordonează activitatea Serviciului Public Local de Asistenţă Socială; – coordonează activitatea Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor; Conform O.G. nr.28/2008 privind registrul agricol şi a H.G.R.nr.661/2001 privind certificatul de producător agricol: – Coordonează şi verifică modul de completare şi de ţinere la zi a registrului agricol; – îşi dă acordul cu privire la modificarea datelor înscrise în registrul agricol; – aduce la cunoştinţă publică dispoziţiile legale privind registrul agricol; – comunică datele centralizate către Direcţia generală de statistică a judeţului la termenele prevăzute de actele normative în vigoare; – semnează centralizatoarele alături de primar; – urmăreşte evidenţa certificatelor de producător agricol şi a biletelor de adeverire a proprietăţii animalelor, precum şi modul de eliberare a acestor documente; Conform Legii 16/1996 privind Arhivele Naţionale: – asigură ţinerea evidenţei tuturor documentelor intrare, a celor întocmite pentru uz intern, precum şi a celor ieşite, potrivit legii; – întocmeşte împreună cu comisia de selecţionare, nomenclatorul arhivistic pentru documentele proprii; – asigură inventarierea documentele proprii; Alte atribuţii: – avizează pentru legalitate certificatele de urbanism şi autorizaţiile de construcţii conform Legii nr.50/1991, cu modificările ulterioare: – actualizează conform prevederilor legale listele electorale permanente; – sprijină pe primar în organizarea alegerilor locale şi generale potrivit legii; – se îngrijeşte de delimitarea secţiilor de votare şi recrutarea preşedinţilor şi locţiitorilor acestora la secţiile de votare; – urmăreşte şi asigură împreună cu primarul amenajarea secţiilor de votare şi a materialelor necesare desfăşurării alegerilor; – acordă asistenţă şi sprijină activitatea birourilor electorale la solicitarea acestora. AUDIENŢE: Miercuri între orele 9,00 – 11,00 Distribuie