Compartiment achizitii publiceCompartiment investitii publiceCompartiment management financiarCompartiment centru de afaceriCompartiment strategii si prognozeCompartiment initiere proiecte de dezvoltareCompartiment protectia mediuluiCompartiment asociatii de proprietari si fond locativCompartiment corp control si autorizatii de transportCompartiment transport scolar Descriere Directia de dezvoltare locala : - - are atributii in gestionarea finantarilor exteme. - urmareste ofertele de finantari aparute pe piata si informeaza imediat seful direct si conducerea institutiei. - studiaza ghidurile solicitantului pentru toate finantarile posibile. - intocmeste cererile de finantare si anexele acestora pentru obtinerea de finantari externe si le incarca in aplicatia MySmis, PNRR, - organizeaza procedurile pentru atribuirea contractelor de produse, servicii, lucrari dupa caz in conformitate cu acordul de grant, contracte necesare pentru implementarea proiectului, indeplineste atributii de management de proiect. - Intocmeste si arhiveaza dosarele achizitiilor publice ale proiectelor . - urmareste realizarea contractelor de achizitie publica din cadrul proiectelor. - intocmeste bugetul proiectelor pentru obtinerea de finantari internationale. - urmareste incadrarea cheltuielilor in costurile prevazute in buget. - intocmeste si depune cererile de plata si rambursare pentru proiecte. - urmareste incasarea cererilor de rambursare pentru proiecte. - tine evidenta contabila a proiectelor cu finantare internationala : efectueaza platile, doctimentele si inregistrarile contabile pentru proiectele finantate din surse exteme nerambursabile. - asigura administrarea in bune conditii a resurselor umane si materiale ale proiectelor. - asigura publicitatea proiectelor aflate in implementare prin organizarea de actiuni de promovare a proiectelor. - coordoneaza si raspunde de implementarea proiectele aprobate. - asigura coeziunea echipei manageriale pentru proiectele aprobate. - supravegheaza toata corespondenta proiectului. - participa la efectuarea raportarilor conform cerintelor proiectului. - asigura legatura permanenta cu finantarorul. - asigura implementarea proiectelor de investitii respectand toate cerintele legate de protectia mediului - urmareste in cadrul proiectelor de investitii executia lucrarilor de constructii montaj din punct de vedere tehnic. - urmareste respectarea caietului de sarcini, incadrarea in termenele contractului pentr:u proiecte. - urmareste calitatea lucrarilor de investitii si asigura masurarea corecta a cantitatilor executate pentru decontare in cadrul proiectelor. - convoaca factorii care trebuie sa participe la verificarea lucrarilor in fazele determinante ale executiei in cadrul proiectelor. - participa la stabilirea solutiei tehnologice optime de realizare a lucrarilor din cadrul proiectelor. - participa la predarea amplasamentului pentru lucrarile din proiecte. - intocmeste procesele-verbale necesare executiei lucrarilor din cadrul proiectelor. - emite ordinul de incepere a lucrarilor din cadrul proiectelor. - intocmeste documentul constatator pentru executantul lucrarilor din cadrul proi ctelor. - participa la receptia lucrarilor executate in cadrul proiectelor. - preda investitiile realizate prin proiect prin proces-verbal catre compartimentul administrarea domeniului public. - obtine autorizatia de construire si avizul Inspectoratului de Stat in Constructii pentru obiectivele de investitii realizate prin proiecte. - raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/modificari/completari primite de la Organismul Intermediar - insoteste in teren reprezentantii Organismul Intermediar pentru identificarea si/sau evaluarea imobilului asupra caruia se vor realiza/s-au realizat lucrarile de investitii in cadrul proiectelor. - pui:ie la dispozitia reprezentantii Organismul Intermediar , original, actele solicitate. - informeaza IMM-urile referitor la ofertele de finantare existente. - acorda sprijin organizatiilor si institutiilor pentru derularea programelor de dezvoltare ce privesc investitiile si alte activitati ce se vor desfasura pe raza orasului Petrila din alte fonduri decat a bugetului local. - realizeaza demersurile necesare in vederea recertificarii anuale. - - actualizeaza strategia de dezvoltare a orasului Petrila si cauta solutii de fina tare/rezolvare a nevoilor de dezvoltare transpuse in strategie. - diagnosticheaza problemele comunitatii si face propuneri pentru solutionarea acestora. - propune solutii pentru dezvoltarea locala. - solicita finantare de la bugetul de stat prin Programul National de Dezvoltare Locala. - tine evidenta contabila pentru proiectele finantate prin Programul National de Dezvoltare Locala. - intocmeste planul anual al achizitiilor publice. - intocmeste documentatii pentru achizitionarea de produse, lucrari si servicii conform legislatiei in vigoare. - intocmeste fisele de achizitii on-line prin intermediul aplicatiei SEAP, publica anunturile/invitatiile de participare, eventualele anunturi tip erata, anunturile de atribuire, raspunde solicitarilor de clarificari ale ofertantilor sau solicita clerificari ofe11antilor tot prin intermediul SEAP. - organizeaza sedinte de evalure a ofertelor depuse in vederea atribuirii contractelor de produse, servicii si lucrari conform legislatiei in vigoare. - raspunde de evidenta, incheierea si urmarirea contractelor de achizitii publice. - participa activ la activitatile de investitii care se desfasoara pe raza orasului Petrila, indiferent de sursa de finantare a acesora (urmareste executia lucrarilor de constructii montaj din punct de vedere tehnic, urmareste respectarea caietului de sarcini, incadrarea in termenele contractului, urmareste calitatea lucrarilor si asigura masurarea corecta a cantitatilor executate pentru decontare, convoaca factorii care trebuie sa participe la verificarea lucrarilor in fazele determinante ale executiei, participa la stabilirea solutiei tehnologice optime de realizare a lucrarilor, participa la predarea amplasamentului pentru lucrari, intocmeste procesele-verbale necesare executiei lucrarilor, emite ordinul de incepere a lucrarilor, intocmeste documentul constatator pentru executantul lucrarilor, preda investitiile realizate prin proces verb l catre compartimentul administrarea domeniului public, obtine autorizatia de construire si avizul Inspectoratului de Stat in Constructii pentru obiectivele de investitii) - executa antemasuratorile pentru lucrarile de reparatii pe care institutia le are in program sa le desfasoare la sediul propriu si pe raza orasului. - intocmeste devize estimative pentru lucrarile care urmeaza a fi executate - urrilareste stadiul documentatiilor pentru investitiile noi aprobate. - urmareste executarea lucrarilor de investitii la obiectivele din domeniul public si privat al orasului finantate atat din bugetul local cat si din fonduri exteme. - verifica documentatiile de executie si participa la receptiile acestor lucrari. - intocmeste lista de investitii, anexa a bugetului local. - intocmeste documentatiile necesare pentru angajarea cheltuielilor de investitii. - intocmeste documentele necesare pentru efectuarea platilor aferente investitiilor din bugetul local. - tine evidenta contabila aferente cheltuielilor de investitii din bugetul local. - tine evidenta ofertelor si reactualizeaza dosarele de achizitii publice. - pregateste documente saptamanal sau de cate ori este nevoie, face reactualizarile acestora lunar sau mai des daca se impune pentru pagina WEB a orasului. - evidentiaza oportunitatea contractarii unor lucrari ce privesc domeniul public sau privat, in limita sumelor aprobate prin bugetul local si a listei de investitii. raspunde de inregistrarile in registrele de contracte, oferte, rapoarte de evaluare. Distribuie